Saturday, February 12, 2011

Filem Hindustan

Hari ini berkesempatan menonton Dil To Pagal Hai, walaupun pernah menonton 3 atau 4 kali filem ini, namun masih terharu dengan kisah cinta antara Pooja dan Rahul. Haha..., filem Hindustan yang terakhir ditonton ialah Mujhe Dosti Korega lakonan Hithrik Roshan, Rani Murkerjee dan Kareena Kapoor. Dulu, masa kecil lagi memang dah menonton filem Hindustan tetapi di rumah jiran saja, itupun tak selalu, pada umur itu baru belajar di sekolah rendah. Zaman Ambitah Bachan, Sahsi Kapoor.

Kuch-Kuch Hota Hai, mengembalikan minat menonton filem Hindustan, masa tu dengan rakan sekerja Melayu. Pn. Lailawati dan Pn. Zaharah. Kami bertiga menontonnya di rumah Pn. Zaharah (haha, pada masa tu, kami bertiga masih Cik).

Memang minat dan suka akan muziknya, sampai boleh nyanyi jugak sikit-sikit kalau tak banyak pun boleh satu lagu penuh. orang lain memang nampak saya ini agak pelik. Walau bagaimanapun, dah lama tidak menonton filem-filem ni, tapi kalau ada kesempatan nak juga menonton lagi Mujhe Dosti Korega yang akan dipertontonkan di TV3 pada 26 Februari nanti.

No comments:

Post a Comment