Monday, May 16, 2011

Terima Kasih Cikgu

Hari ini merupakan sambutan Hari Guru : Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara.
Sudah 15 menyambut Hari Guru. Tak lupa pada tahun ini, saya ingin mengirimkan ucapan terima kasih dan selamat Hari Guru kepada guru saya iaitu Guru sekolah rendah: Puan Wong Fong Choo,En. Guok, En. Saw, En. Siah Pang Hwa, Pn. Mah. Sekolah Menengah: Pn. Esah, Cikgu Mohamad bin Bahari, Cikgu Mohamad Basri, En. Looi, En. Michael Choong, En. Chai Ming Fatt, En. Mohamad Hassan. Pn. Fauziah.

Walaupun sudah bergelar pendidik, kalau bukan disebabkan guru-guru yang telah banyak mendorong diri ini, tak mungkin saya dapat menjadi seorang yang akan meneruskan usaha guru-guru saya yang lalu. Mereka merupakan guru saya selama-lamanya. Jasamu Dikenang Cikgu. Selamat Hari Guru.

No comments:

Post a Comment