Wednesday, January 6, 2010

Pedih & Perit

Hari ini saya sepatutnya berasa gembira dan lega sebab dah berjaya menyiapkan isi kandungan tesis saya. tugas seterusnya adalah menulis abstrak dan abstract agar dapat dihantar untuk semakan penyelia pada hari Jumaat ini. Namun, semuanya hancur lebur dan hati ini berasa sungguh pedih & perit akibat sebuah perbualan telefon. Kalau ikutkan hati, ingin saya bawa kereta terus balik ke kampung dan bawa balik Ethan. Tapi, aku masih bertahan dengan segalan dakwaan yang dibuat. Walau bagaimanapun, saya sudah bertekad untuk membawa Ethan balik ke sisiku pada akhir bulan ini juga sebab aku memang dah tidak boleh bertahan dengan dakwaan tidak berasas yang dibuat. Oleh itu, aku mesti tekun dan berdisiplin dalam menghabiskan penulisan tesis saya ini dalam masa kurang sebulan ini.

Aku mesti siapkan tesis saya ini by hook or by crook.

No comments:

Post a Comment