Wednesday, June 17, 2009

Kajian Rintis

Hari ini ke sekolah Yuk Choy untuk buat kajian rintis. Alamak sesat jalan, nasib baik keluar awal, kalau tak mesti tak sempat nak habiskan kajian rintis pada hari ini jugak. Penolong Kanan sekolah ini bekas rakan sejawat saya. Baik sungguh hatinya, tak payah saya hendak mengedar dan mengutip borang. Dia minta saya letak saja borang-borang, dia yang akan edar dan kutip. Petang nanti saya akan ke sekolah tersebut untuk kumpul borang-borang.

Semalam, saya masih risau dan bayangkan situasi yang akan berlaku pada hari ini. Malam tadi, keluar cari hadiah untuk pelajar tetapi pada saat di kaunter pembayaran, saya bertukar fikiran, tak jadi beli hadiah. Nasib baik, kalau tidak membazir.

Sekarang, perlu fikirkan apa hadiah yang perlu diberikan kepada PK tersebut sebagai tanda penghargaan atas bantuan yang diberikan?

No comments:

Post a Comment